border: 1px solid #eee;

niedziela, 25 sierpnia 2013

"Głowa do góry"

Hej wszystkim :*

Wow... strasznie dłuuuuuuuuuugo mnie tu nie było.. za co bardzo Was przepraszam. ok.
Chciałam Was poinformować, że ja i Ola bedzięmy nadal RAZEM prowadzić tego bloga. Nie będziemy się załamywały przez 1 hejt (nie żebym chciała żeby było ich więcej, nie chcę)
Będziemy prowadzić go dalej, nawet jesli mało kto tu zagląda to będziemy dla samych siebie to robiły.

No .. to chciałam Wam przekazać.

Jak spędzacie końcówkę wakacji?? Macie kupione już książki?? Jak samopoczucie??

Ja za parę dni jadę na obóz integracyjny / zapoznawczy z mojej nowej szkoły. Napewno dodam zdjęcia.


Dobra.. spadam. paaa

                                                                  by Jagoda



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz