border: 1px solid #eee;

poniedziałek, 16 września 2013

Hejka :*

Dzisiaj wróciłam ze szkoły przed 16.. boziu.. ta gimbaza jest wykańczająca.. a jutro mam jeszcze test kompetencji w matmy..
W szkole już na 8 lekcji myslałam, że usnę... hahaah.
A Wam?? Jak Wam mijają te dni?? U mnie się ciągną jak cholera.. A weekend?? szkoda gadać minął tak szybko jak te wakacje...
Przygotowałam dla Was OUTFIT.

 Zdjęcie z wczoraj. Twarz żółta.. hahah RŻAL... hah











 ah w terenie.. hahah



 T-shirt - Cropp
Jeansy - Tally Weijl
Converse - Sizzer

 

 T-shirt - H&M
Jeansy - Cropp
Słuchawki Sony - Saturn

Moja dzisiejsza fryzura. :*

COMMENT PLEASE. :* :*

                                                                               By Berry

4 komentarze:

  1. świertna bluzka ! <3

    meryandblue.blogspot.com
    My tez prowadzimy bloga we dwie tylko ja mam 13 lat, a Blue ma 14 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. RZAl XD
    ale grunge girl piękna bluzka
    lamax2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog !
    Zapraszam do mnie !
    jullu-juulyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń