border: 1px solid #eee;

sobota, 21 września 2013

OUTFITY :3

Hejjjj!!!
Wczoraj miałam kartkówkę z chemii.... -.-... No ja się pytam po co?! No ale na szczęście w miarę dobrze mi poszło. Uff... Hehe. Spotkałam się dzisiaj z Jagą i cały czas słuchałyśmy tej oto piosenki:

Znacie ten song? Lubicie? Bo my koochamy <3

Mam dla Was NASZE dzisiejsze outfity :** Mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

OUTFIT JAGA







OUTFIT OLA









A tu macie taką NIEGRZECZNĄ WERSJĘ nas :)






Komentujcie <3

by Ola :**
 





3 komentarze:

  1. Super zdjęcia!! Nie zazdroszczę z tą chemią ;)

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam ;) Zuzia♥
    http://funandfashion98.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Look Oli jest jak dla mnie lepszy :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog ;)) obserwuję .. oba outfity fajne ;D

    OdpowiedzUsuń