border: 1px solid #eee;

sobota, 19 października 2013

Jesienna sesja...

Hej! Długo nas tu nie było. Ale dzisiaj wpadłyśmy na pomysł z napisaniem posta o jesieni. Zrobiłyśmy nawet, specjalnie dla Was sesję <3

Jeśli chodzi o modę, jesień kojarzy mi się, niestety, z szarością i nudą. No, ale my fashionistki możemy to zmienić. :) Także dziewczyny! Otwierać szafy i szukać ubrań w wesołych, optymistycznych kolorach! Ważne jest też, aby było cieplusio ^.^ Ja jestem typem źmarźlucha, więc no staram się dbać o to, żeby było mi ciepło :* No. To tak. Naprawdę w tej porze wręcz wskazany jest optymizm w doborze ciuchów :) Pamiętajcie! Jesień nie musi być nudna! A więc "pokolorujmy" ją swoimi odlotowymi ciuszkami w wesołych kolorach! 

Prawdopodobnie dopiero jutro będę jechała na jesienny shopping. Dzisiaj dostałam legginsy w kolorowe wzorki ^.^ Jutro postaram się dodać fotki :* 

A teraz tak na dobrą nockę mam dla Was zdjęcia z naszej dzisiejszej sesji xx








































Komentujcie<3


by Ola


 
 

1 komentarz: